به دلیل قطعی یا اختلال در اینترنت دیتاسنترها میتوانید بدون نیاز به تایید ایمیل، ثبتنام کنید و پرسشهای خود را بپرسید.
سلام کسی می دونه چرا توی `LaTeX` برای دستور `emph` از `italic` استفاده شده؟ چرا ... باشم مضمون متنشونو) برای تأکید، کدومشون درسته؟ پیشاپیش سپاسگزارم...
7.2k پرسش
6.7k پاسخ
23.7k نظر
12.9k کاربر
محصولات مرتبط با LaTeX
در فروشگاه پارسیلاتک
حمایت مالی از پارسیلاتک
برای تامین هزینههای نگهداری و بهروزرسانی